Wednesday, July 30, 2008

Sahi...Alis kimdir? Amaci nedir?

Hoppala....heyecandan direkt konulara daldim, kendimi tanitmadan, neden burada oldugumu ve blog olusturmamin sebeplerini anlatmadan.

Oncelikle Alis benim yuksek benligimin, yani gercek kisiligimin ve tanrisal parcamin adidir. Memnun oldum.

Spirituel, dinsel ve tum ezoterik konulara daha Almanya'da gecen cocukluk yillarimda bile cok yogun bir ilgim vardi. Cok fazla soru fakat bir turlu alinamayan cevaplar silsilesi universite ve is hayati boyunca da devam etti. Bu arada her zaman biraz farkli hatta tuhaf olma durumundan mustariptim, herkesin yedigini yiyemiyor, herkesin dusundugu gibi dusunemiyor, herkesin verdigi tepkileri veremiyordum. Cok sonradan ogrendim ki 1970'li yillarda dogan oncu Indigo'lardan olmam bunun tek suclusuydu.
Sonra 2003 senesinde dunyamizda buyuk bir enerji degisiminin yasandigi sirada 'ben n'apiyorum, hayattaki gercek amacim ne, ben kimim' demeye basladim ve cok para kazandigim fakat bir o kadar da mutsuz oldugum isimden ayrilmam gerektigine karar verdim. Bu karari biraz gecikmeli olarak uygulamaya koydum ve bir suredir tamamen ozgurum; eski dunyaya ait cekismelerden ve anlamsiz hirslardan...

Aslinda spirituel yolculugum 2004 Ocak'inda Reiki'ye inisiye olmamla oldukca hiz kazandi.Hayatimda ani degisimler yasandi, cevremdeki insanlar, yasadigim yer, onem verdigim degerler degisti. Su anda vaktimin cogunu kendimi bulmak, cok ama cok sey ogrenmek, eh tabii biraz da faydali olmak icin harciyorum daha dogrusu harcamak istiyorum. O nedenle eger Reiki, meditasyon, kanallar, EFT, Indigo/Kristal/Gokkusagi Cocuklari, astroloji, yeni enerjiler ve genel olarak spirituel konulara ilgi duyuyorsan yazilarim ilgini cekebilir diye dusunuyorum. Cekmezse de canin sag olsun.

Yazimi sevidigim bir sozle bitirmek istiyorum...

Hayatı yasamanin iki yolu var. Biri hicbir sey mucize degilmis gibi yasamak... Digeri hersey mucizeymis gibi yasamak.

(Albert Einstein)

No comments:

Post a Comment