Wednesday, July 30, 2008

son okudugum favori kitaplarim...

TANRI'NIN DOGUM GUNU

Bana kalirsa her Musluman'in mutlaka ama mutlaka okumasi gereken inanilmaz bir kitap...bitirip bitirip tekrar basliyorum, tabii bu biraz da bazi yerlerini hemen anlayamamamdan kaynaklaniyor :)) ama olsun, anladigim yerler bana yetiyor ve beni inanilmaz rahatlatiyor...cunku 11-12 yaslarinda basta Islam olmak uzere tum dinlerle ilgili sormaya basladigim sorulara bu yasima kadar tatmin edici cevaplar alamamistim...ya da aldigim cevaplarin dogru olmadigindan cok emindim...ustune bir de bir kac Arap ulkesini ziyaret edince epey karamsarliga kapilmistim...farkli farkli yorumlar ve inanclar kafami karistirmisti...sonra sevgili Burak tum sorularima oyle guzel cevaplar, oyle mantikli aciklamalar getirdi ki...artik tum taslar yerine oturdu, cok mutluyum www.burakozdemir.com

Ye, Dua Et, Sev

Bayildim, bayildim, bayildim....okudugum en eglenceli otobiyografilerden biri...ozellikle de kendimden cok fazla sey bulabildigim icin...koyu bir Italya hayrani olan ve hep Hindistan'da bir Asram'da yasamak isteyen ben neredeyse yasamis kadar oldum Elizabeth Gilbert'in hikayelerini...ve bir Ashram'da yasamak kismet olmadigi icin de sevindim biraz acikcasi!Elizabeth'in diger kitaplarini da mutlaka okumali! Bu arada ben Ingilizce'sini okudum, Ingilizce biliyorsaniz tavsiye ederim...cok fazla ince espri var cunku, ceviride aynen verebildiklerinden supheliyim.http://www.elizabethgilbert.com/

Atlikarincada Bir Tur Daha

Tiziano Terzani biraz gec kesfettigim bir yazar..ozellikle hasta oldugunu ogrendikten sonra yazdigi bu kitap spirituel ile gunluk hayat arasindaki dengeyi saglamaya calisanlar icin bire bir. Bazi fikirlerine katilmasam da ozellikle alternatif tedavi yontemleriyle ilgili cok sey ogrendim. Bu ilginc adamin hayat hikayesinde herkes kendinden bir seyler bulacaktir mutlaka.http://tr.wikipedia.org/wiki/Tiziano_Terzani

KAFIR

Sarsici...ve bir o kadar da surukleyici...Somali'li Musluman bir kadinin zorlu hayat yolculugu. Fazla soze gerek yok.http://www.ayaanhirsiali.web-log.nl/ayaanhirsiali/english/index.html

Kuantum Olumlama

Aslinda R. Sanal'in bu kitabini henuz okumadim, fakat programinda icinden o kadar cok ornek veriyor ki, okumus kadar oldum ve kesinlikle tavsiye edilebilecek bir kitap oldugundan eminim.Kitaptan alinti:Hic; Hep'ten fazladir. Ve yokluk, varligin baslangicidir aslinda. Belirsizligin ve boslugun zenginligine biraktiginizda kendinizi, bunlarin icini istediginiz seylerle doldurma sansiniz olur.http://www.kuantumdusunce.com/default.asp

No comments:

Post a Comment