Wednesday, September 10, 2008

'Kuantum Dusunce Teknigi' Semineri Notlari...

Yorgun fakat oldukca huzurlu ve mutlu bir sekilde seminerden dondum...anlatmasi ve tarif etmesi biraz zor aslinda...cok sey ogrendim ama hepsi o kadar icsel ki baskasina anlatirken zorlandigimi hissediyorum...surasi kesin, hayatimda cok seminere, konferansa ve workshop'a katildim, hic birinden bu kadar fayda saglamadim.

Herkese mutlaka ve mutlaka en azindan baslangic semineri olan KDT 1'e katilmasini tavsiye ediyorum. Bu konulara cok uzak ve kapali olanlar icin durum farkli tabii ama biraz ilgisi olan ve bakis acisini ve dusunce kaliplarini degistirebilecegine inananlar kesinlikle cok fayda saglayacaktir.


"BIZ TANRISAL BIR VARLIGIZ, GORUSUMUZU, DIKKATIMIZI NEYE ODAKLARSAK ONU CEKERIZ."


www.kuantumdusunce.com

No comments:

Post a Comment