Monday, September 29, 2008

QUANTUM by R.Sanal

iSTANBUL'DAN SEVGILER...

Bir suredir kuantum uygulayicilik egitimi icin Istanbul'dayim...ve nihayet Istanbul'a donmek icin yesil isik yandi...aslinda isigi kendim yaktim...hayatimda yaptigim en iyi seylerden biri kuantum dusunce teknigi ile tanismak ve tanismakla kalmayip hayatima sokmak oldu diyebilirim.

Kimseye bir sey empoze etmeyi sevmem ve zaten zamani gelmediyse kimsenin birseyle tanisamayacaginin da bilincindeyim ama yine de hayatinda fark yaratmak isteyenlere Kuantum Dusunce Teknigi seminerlerine katilmayi yurekten tavsiye ediyorum. Bayramdan hemen sonraki hafta sonu yine Kuantum Yasam Enstitusunde KDT egitimi verilecek.

Ayrica Izmir'liler de 17 Ekim'deki Karsiyaka festivalinde R.Sanal'in konferansina ucretsiz katilabilir veya hemen ardindan 18-19 Ekim'de KDT egitimine katilabilirler. 24-27 Ekim'de ise Sirince'de 'Ruhun Yeniden Insasi' isimli seminer duzenlenecek...

Egitim'den sonra aldigim bir kac gunluk staj suresince gelen insanlarin yuzundeki degisimi, gozle gorulur rahatlamayi ve gercek benliklerini kesfetmenin verdigi mutlulugu gorunce yillardir bekledigim seyin bu oldugunu sevincle fark ettim.

Hic birsey yapamiyorsaniz ara sira Show Max'te Sanal bey'in programina bir goz atin, mutlaka kendinizden birseyler bulacaginiz anlar olacaktir.

Cheers ;))

Alis

www.kuantumdusunce.com


4 comments:

  1. Ben de 7 ay tv den izledim, tüm kitapları okudum. Şanal beyin uygulama için bize gelmeniz ve nasıl olacağını öğrenmeniz gerekli sözü üzerine, 2.350 TL gibi ciddi bir ücret ödeyecerek tam gün katıldım, 12.00-18.00 arası sürecek deniliyordu. Tam 40 dakika bekledim, Bir eğitmen geldi ve kitaptakiuygulamaları daha kestirme oyun gibi oynadık. Ne yapıldığını anlamadığım 4 adet uygulama yaptık. Her saat başı yani uygulama aralarında da 20 dakika bekledim.. Boş, boş oturdum. Yok drama grubu yorgun, yok Şanal bey gelecek vs..Şanal bey 10 dakika uğradı, gitti. 17,00 de herşey bitti, hadi git dediler, ödeme yapmam bile 25 dakika sürdü. Kitaplarda okuduklarınız çook fazlasını verebilir ama merkeze gidip de boşuna dünyanın parasını vermeyin. Yapılan sahiden hiçbir şey yok.

    ReplyDelete
  2. Yorumunuzu yeni gordum, sorry...
    Uygulayicilik egitimini tamamlayip arkasindan hemen hamile kalinca staji da tam bitirmeden uzaklastim acikcasi Kuantum merkezinden..herhangi bir yorum yapmak istemiyorum, sizi cok iyi anliyorum diyebilirim sadece. Aslinda gercekten odediginize degecek bir calisma olabilecekken ne yazik ki mutsuz ve "kullanilmis" hissetmeniz cok dogal. Umarim yine de bazi faydalari olmustur calismanin.

    ReplyDelete
  3. yaa, yorumu okuyunca çok şaşırdım. çalışmadan hiçbir verim alamadınız mı? ben gitmeyi düşünüyorum ama açıkçası bu yorumdan sonra tereddütte kaldım...

    ReplyDelete
  4. Alicia, sana git veya gitme diyemem..herkesin deneyimleyecegi durum farkli cunku...daha gecen gun kuzenim aradi heyecanla ve bireysel egitime gittigini, inanilmaz iyi geldigini, hatta uygulayicilik egitimini de almayi istedigini soyledi...ben de ayni duygulari yasamistim merkeze gittigim zamanlar...fakat bu yorumu okumanin da bir sebebi vardir mutlaka...belki beklentini cok yuksek tutmadan, kafani notr tutup gitmelisin, bilmiyorum...sadece sunu soyleyebilirim, yapilacak olan calisma hakkiyla ve dogru kisi tarafindan uygulanirsa hayatinda cozemeyecegin sorun kalmaz ve yeni bir insan olarak devam edersin yasantina.

    ReplyDelete